Kjøpsvilkår for Myballer
Disse vilkårene gjelder for alle kjøp gjort av forbrukere på nettstedet www.myballer.no ("Myballer" eller "vi"). Ved å foreta et kjøp, bekrefter du at du aksepterer disse vilkårene. Det er viktig å lese disse vilkårene før du gjør et kjøp.
1. Generelt
1.1 Anvendelse av Vilkårene
Disse vilkårene gjelder kun for forbrukere som kjøper produkter på Myballer. Hvis du er en forbruker, anses du å akseptere disse vilkårene når du legger inn en bestilling. Vilkårene gjelder ikke for avtaler med bedrifter eller profesjonelle.
1.2 Endring av Vilkårene
Myballer forbeholder seg retten til å endre disse vilkårene når som helst. Endringer vil gjelde fra den datoen de nye vilkårene publiseres på vårt nettsted.
1.3 Språk
Disse vilkårene er tilgjengelige på norsk. Hvis du trenger en annen versjon eller har spørsmål om innholdet, vennligst kontakt oss.
2. Informasjon om produkter og priser
2.1 Produkt Tilgjengelighet
Vi gjør vårt beste for å sikre at informasjonen om produktene og deres tilgjengelighet på nettstedet vårt er oppdatert. Imidlertid kan produkter være utsolgt eller ikke tilgjengelige til enhver tid. Hvis et produkt ikke er tilgjengelig, vil Myballer informere deg så raskt som mulig.
2.2 Priser
Prisene på produktene er oppgitt på nettstedet og inkluderer merverdiavgift i henhold til gjeldende norsk lovgivning. Fraktkostnader er ikke inkludert i produktprisen og beregnes når du fullfører kjøpet. Prisene er de samme om du kjøper som registrert bruker eller som gjest.
2.3 Feil i prisene
Ved feilprising på grunn av trykkfeil eller tekniske problemer, forbeholder Myballer seg retten til å annullere bestillingen, informere kunden om feilen og tilby muligheten til å bekrefte den riktige prisen eller kansellere kjøpet.
3. Bestilling
3.1 Bestillingsprosessen
Når du legger inn en bestilling på nettstedet vårt, vil du motta en bekreftelses-e-post. Denne e-posten betyr ikke at bestillingen din er godkjent, bare at vi har mottatt den. Kontrakten mellom Myballer og deg er kun gyldig når betalingen er prosessert og produktet er sendt.
3.2 Bekreftelse og Aksept av Bestilling
Din bestilling vil bli bekreftet og akseptert når Myballer sender en bekreftelses-e-post og betalingen er gjennomført. Hvis bestillingen blir avvist eller kansellert etter aksept, vil vi informere deg umiddelbart.
3.3 Endringer eller Avbestillinger
Hvis du ønsker å gjøre endringer eller kansellere en bestilling etter at den er lagt inn, anbefales det at du kontakter oss så snart som mulig. Hvis bestillingen allerede er behandlet, kan vi dessverre ikke kansellere den.
4. Betalingsmetoder
4.1 Betalingsalternativer
Myballer aksepterer forskjellige betalingsmetoder, inkludert kreditt- og debetkort, bankoverføringer og andre elektroniske betalingsmetoder som PayPal, Klarna og andre tilknyttede betalingstjenester.
4.2 Betaling på Nettet
Ved å foreta betaling på nettet, bekrefter du at informasjonen du oppgir er korrekt og fullstendig. Betalingene behandles gjennom sikre plattformer som er i samsvar med gjeldende regler for sikker online betaling.
4.3 Fakturering
Fakturaer sendes elektronisk til den e-postadressen du har oppgitt under bestillingsprosessen. Hvis du trenger en trykt faktura, kan du kontakte vår kundeservice.
5. Levering og Frakt
5.1 Leveringsadresse
Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse. Myballer kan ikke holdes ansvarlig for problemer som oppstår som følge av feilaktige adresser.
5.2 Fraktalternativer
Vi tilbyr flere fraktalternativer for bestillingen din, inkludert hjemlevering og levering til hentepunkter. Fraktkostnadene varierer avhengig av valgt fraktmetode og leveringssted.
5.3 Leveringstid
Leveringstiden avhenger av plasseringen og valgt fraktmetode. Vi gjør vårt beste for å overholde de angitte leveringstidene, men vi kan ikke garantere nøyaktige tider på grunn av mulige forsinkelser i logistikk.
5.4 Forsinkelser i Levering
Dersom det skjer forsinkelser i levering på grunn av uforutsette omstendigheter, forplikter Myballer seg til å informere deg så raskt som mulig.
5.5 Hentepunkter
Hvis du velger å hente pakken på et hentepunkt, vil du bli varslet når pakken er tilgjengelig for henting. Pakken må hentes innen den angitte fristen.
6. Angrerett og Returer
6.1 Angrerett
Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du mottok produktet, i henhold til norsk lov om fjernsalg. For å utøve denne retten, må du informere Myballer skriftlig (via e-post) om din beslutning om å angre kjøpet.
6.2 Returer
Hvis du velger å returnere et produkt, må det returneres i original stand, uten tegn på bruk og med alt emballasje intakt. Kunden er ansvarlig for returfrakt, med mindre produktet er defekt eller feilbestilt.
6.3 Refusjon
Hvis returen aksepteres, vil Myballer tilbakebetale kjøpesummen for produktet, ekskludert fraktkostnader, innen 14 dager etter mottak av returnert produkt.
7. Garantier
7.1 Produktgaranti
Alle produkter som selges av Myballer er dekket av produsentens garanti, som kan variere avhengig av produktet. Garantien dekker produksjonsfeil, men ikke skader som følge av feil bruk.
7.2 Krav
Hvis produktet har en produksjonsfeil, må du kontakte kundeservice for å starte en kravprosess. Myballer vil vurdere forespørselen og, om nødvendig, tilby erstatning eller refusjon i henhold til garantivilkårene.
8. Personvern
8.1 Innsamling og Bruk av Personopplysninger
Myballer forplikter seg til å beskytte ditt personvern. De personlige dataene som samles inn under kjøpsprosessen, vil kun bli brukt til å håndtere bestillingen, leveringen og kundeservice.
8.2 Samtykke
Ved å legge inn en bestilling samtykker du til behandlingen av dine personlige data i henhold til vår personvernerklæring. Detaljer om hvordan vi håndterer dataene dine finnes i vår personvernerklæring.
9. Ansvarsbegrensning
9.1 Myballers Ansvar
Myballer er ikke ansvarlig for indirekte, tilfeldige eller konsekvente skader som kan oppstå som følge av bruken av kjøpte produkter. Myballers ansvar er begrenset til kjøpesummen for de defekte produktene.
10. Lovvalg og Jurisdiksjon
10.1 Lovvalg
Disse vilkårene er underlagt norsk lovgivning.
10.2 Jurisdiksjon
Eventuelle tvister som oppstår i forbindelse med disse vilkårene, vil bli avgjort av domstolene i Norge.
11. Kontakt
Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående disse vilkårene, kan du kontakte oss på følgende måter:
E-post: myballershop@gmail.com
Telefon: +47 46941967